Můj příběh

Dnes fotím tak, jak jsem si to kdysi dávno vysnila

Miluji fotografování a miluji být mámou. Jedno bez druhého si už dnes nedovedu představit. Těhotenstvím se zahájila jedna etapa mého života, která trvá dodnes a je plná báječných okamžiků. Jsem vděčná za to, že tyto okamžiky umím zachytit v podobě fotografií a uchovat je navždy.

Stejně tak, jako jsem maminkou, jsem profesionální fotografkou. Fotoaparát ovládám tak nějak přirozeně a užívám si, když se světlo a počasí během roku mění. Miluji, když se mi podaří zachytit smích dítěte, slzy v očích novopečené maminky, nebo lásku v očích novomanželů. Také jsem vděčná za to, že už vím, jak nafotit svou dceru a rodinu, aby fotky zaznamenaly EMOCE, o které mi jde nejvíce!

Moje začátky

Před deseti lety jsem v rukách držela svou první zrcadlovku (Nikon D90+ setový objektiv). Očička mi svítila radostí a já se těšila, jak budu fotit dokonalé fotografie. Už asi tušíte, že to bylo úplně jinak.

Celé dva roky jsem bojovala a bojovala, aby fotky byly alespoň obstojné. Mým výsledkem byly většinou fotografie rozmazané, moc světlé nebo tmavé... Však to jistě také znáte. Snad stokrát jsem chtěla foťák zahodit a říkala si, že já se pořádně fotit nikdy nenaučím.

Jak jsem se tedy naučila fotografovat?

Každý den jsem studovala, jak být lepším fotografem. Stovky hodin strávených na internetu, čtení knih a článků, absolvování kurzů a podobně. Většině informací jsem z počátku vůbec nerozuměla, jako by byly napsány CIZÍ ŘEČÍ. Spoustu peněz jsem investovala do kurzů, které mi často ve výsledku nic nedaly.

Řeknu vám, cesta to nebyla vůbec jednoduchá, ale všechna ta studia a samozřejmě hlavně praxe, mě dostala až sem. 

Zlomové období ovšem nastalo tehdy, když se mi narodila dcera Isabelka. Díky ní jsem se na focení začala dívat úplně jinak. Zjistila jsem, že je pro mě nejpodstatnější, aby fotografie zaznamenaly emoce! Na fotce nemusíte mít perfektní make-up a nemusíte být nastavená z Vašeho dobrého profilu (ano většina žen má jeden „dobrý“ a jeden „špatný“).

Jde o radost, nadšení nebo překvapení, které v tu chvíli dítě cítí.

Teprve s dítětem se naučíte jednat opravdu rychle a zároveň s jistotou kvalitního výsledku. Fotografie přece nejsou jen pro reprezentaci mého webu, ale hlavně do rodinného alba!

 

Jsem tu jen pro Vás

V mém okolí je spostu žen, které by chtěly umět fotit své děti a rodinu lépe. Ideálně tak, aby nemusely neustále chodit k fotografovi a fotky si dokázaly obstarat samy.

ŽENY, maminky, podnikatelky a fotografky -  Jsem TU JEN PRO VÁS a ráda se s Vámi podělím o své zkušenosti.

Články na blogu, produkty zdarma e-book Tajemství fotografky nebo online kurz Adobe Photoshop... To vše tvořím jen pro vás a snažím se vám vše co vím předat JEDNODUCHOU ŘEČÍ A S ŽENSKÝM CITEM.

 

Můj první tip

Přidejte se k naší foto komunitě! :-) 

Na Facebooku jsem založila uzavřenou skupinu Miluji focení, kde s ostatními milovníky focení můžete diskutovat, poradit se o svých fotkách a inspirovat se.

O členství ve skupině můžete požádat >> TADY

jak fotit
Pokud Vás zajímá moje práce fotografky, podívejte se na webové stránky: www.fotopardubice.cz
fotografie - učíme se fotografovat
učíme se fotografovat
já a fotoaparát
kniha pro fotografy

E-book pro začátečníky fotografy

Více informací