ONLINE KURZ

 ZÍSKEJ Špičkový kurz marketingu PRO FOTOGRAFY, KAMERAMANY A TVŮRCE S DOTACÍ 82% OD ÚP

zaplať 17 900 Kč 🤩 3 222 Kč

KURZ JE AKTUÁLNĚ VYPRODANÝ:

ČEKACÍ LISTINA

Pokud chceš být mezi prvními, komu napíšu ohledně otevření nového termínu, zapiš se tady:

1.skupina 📢 Start 18.3. 18:00 - VYPRODÁNO

2. skupina 📢 Start 6.5. 18:00 - VYPRODÁNO

3.skupina 📢 Start 6.5. - VYPRODÁNO

4. skupina 📢 Start 12.5. - VYPRODÁNO

Chceš zvýšit své příjmy, získat více klientů a naučit se profesionální techniky, jako je nastavení Meta reklamy, efektivní práce se SEO tvého webu, nebo se konečně orientovat v cenotvorbě a dalších klíčových marketingových prvcích? Tento kurz tě tohle všechno naučí. Nyní za bezkonkurenční cenu! Není v tom háček? Vůbec NE.

Dotaci může získat zaměstnanec, OSVČ, student i maminka na mateřské a podání přihlášky? To ti moc času nezabere! Pro získání dotace stačí splnit pár jednoduchých podmínek. 

PS: Pro podání přihlášky využij Chrome ( NE Safari!) 

Proč neváhat

co ti kurz přinese?

22 hodin přednášek + záznamy

Naučíš se nastavit Meta reklamu, optimalizovat SEO a spravovat sociální sítě.

10 nejlepších odborníků

Profesionálové na jednotlivá témata, kteří tě provedou klíčovými marketingovými tématy a budou ti pomáhat po dobu 5 týdnů.

Exkluzivní cena 3 222 Kč

Takto nízkou cenu získáš jen s dotací. Program od ÚP bude bohužel brzy končit a nepředpokládá se, že podobný program brzy otevřeli.

Specializace pro tvůrce a fotografy

Marketingových kurzů je mnoho, ale nejsou zaměřené pro tvůrce. Získej znalosti profesionálů šité tobě na míru.

Kurz probíhá formou online přednášek přes platformu Zoom. Odehrává se živě, díky čemuž se můžete na cokoliv zeptat. Docházka je povinná.

kurz marketingu pro fotografy tvůrce a kameramany _ jsem v kurzu_ ÚP_ úřad práce

 Pro koho je kurz marketingu vhodný?

 Kurz je určen pro každého tvůrce – nejen pro fotografy – kdo se chce posunout v marketingu. Pokud máš vášeň se vzdělávat a jsi ochotný věnovat čas svému rozvoji, tento kurz je přesně pro tebe. Jinak nejsou žádná omezení! Kurz je otevřený pro všechny, kdo chtějí posunout své podnikání, naučit se novým technikám a získat cenné zkušenosti od špičkových odborníků. 

Co můsíš splnit? podmínky od úp

  • Musíš podat přihlášku přes Úřad práce (viz návod níže) a počkat na schválení
  • Musíš být živě přítomný/á na 9 z 11 live přednášek. Docházka je to nejpodstatnější, co potřebuješ splnit, aby ti Úřad práce proplatil dotaci (bohužel to opravdu hlídají). 
  • Nesmíš mít u Úřadu zažádáno již o jiný kurz nebo vyčerpaný limit na kurzy 50 tis.

Připravila jsem pro tebe obsáhlý blogový článek, kde zmiňuji i zbývající (téměř nepodstatné) podmínky a také NÁVOD, JAK PODAT PŘIHLÁŠKU. Oficiální podmínky ÚP najdeš zde

Harmonogram

Termíny + obsah kurzu

Kurz probíhá online přes aplikaci Zoom - distanční forma

  • PŘEDNÁŠKY: Probíhají 2x týdně, každý přednáška má cca 2 hodiny - viz detailní rozpis níže
  • PŘIPOJENÍ: Přes aplikaci Zoom + tvůj e-mail uvedený v přihlášce
  • ČASY PŘEDNÁŠEK: viz rozpisy níže

přednášky

1. Termín od út 18.3.25

  1. út 18.3. , 18:00 - Úvod do marketingu a představení nejčastějších chyb 
  2. čt 20.3. , 18:00 - Význam, definice cílového publika a prodejní strategie
  3. út 25.3. , 18:00 - Autenticita a odlišení se od konkurence
  4. čt 27.3. , 18:00  - Jak na funkční webové stránky + branding
  5. út 1.4. , 18:00 - SEO a jak na něj
  6. čt 3.4. , 16:00 - Sociální sítě, reels a funkční tipy pro prezentaci
  7. út 8.4. , 17:30 - Cenotvorba
  8. čt 10.4. , 18:00 - E-mailing, recenze a komunikace
  9. út 15.4. , 18:00 - Meta reklama
  10. čt 17.4. , 18:00  - Téma dle potřeby - ještě upřesním
  11. út 22.4. , 18:00 - Shrnutí úspěšné strategie podnikání + konzultace

2. Termín od út 6.5.25 , 18:00 (večerní skupina)

  1. út 6.5. , 18:00 - Úvod do marketingu a představení nejčastějších chyb 
  2. čt 8.5. , 18:00 - Význam, definice cílového publika a prodejní strategie
  3. út 13.5. , 18:00 - Autenticita a odlišení se od konkurence
  4. čt 15.5. , 18:00  - Jak na funkční webové stránky + branding
  5. út 20.5. , 18:00 - SEO a jak na něj
  6. út 27.5. , 16:00 - Sociální sítě, reels a funkční tipy pro prezentaci
  7. čt 29.5. , 17:30 - Cenotvorba
  8. út 3.6. , 18:00 - E-mailing, recenze a komunikace
  9. čt 5.6. , 18:00  - Meta reklama
  10. út  10.6., 18:00 - Téma dle potřeby - ještě upřesním
  11. čt 12.6. , 18:00 - Shrnutí úspěšné strategie podnikání + konzultace

3. Termín od út 6.5.25 , 9:30 (dopolední skupina)

  1. út 6.5. , 9:30 - Úvod do marketingu a představení nejčastějších chyb 
  2. čt 8.5. , 9:30 (čas bude pravděpodobně ještě změněn) - Význam, definice cílového publika a prodejní strategie
  3. út 13.5. , 9:30 - Autenticita a odlišení se od konkurence
  4. čt 15.5. , 9:30 - Jak na funkční webové stránky + branding
  5. st 21.5. 18:00 - SEO a jak na něj
  6. út 27.5. , 9:30 - Sociální sítě, reels a funkční tipy pro prezentaci
  7. čt 29.5. , 9:30 - Cenotvorba
  8. út 3.6. , 9:30 - E-mailing, recenze a komunikace
  9. čt 5.6. , 9:30 - Meta reklama
  10. út  10.6., 9:30 - Téma dle potřeby - ještě upřesním
  11. čt 12.6. , 9:30 - Shrnutí úspěšné strategie podnikání + konzultace

4. Termín od po 12.5.25 , 18:00 

  1. po 12.5. , 18:00 - Úvod do marketingu a představení nejčastějších chyb 
  2. st 15.5. , 18:00 (čas bude pravděpodobně ještě změněn) - Význam, definice cílového publika a prodejní strategie
  3. po 19.5. , 18:00 - Autenticita a odlišení se od konkurence
  4. st 21.5. , 18:00 - Jak na funkční webové stránky + branding
  5. po 26.5. 18:00 - SEO a jak na něj
  6. po 2.6. , 16:00 - Sociální sítě, reels a funkční tipy pro prezentaci
  7. st 4.6. , 17:30 - Cenotvorba
  8. po 9.6. , 18:00 - E-mailing, recenze a komunikace
  9. st 11.6. , 18:00 - Meta reklama
  10. po 16.6., 18:00 - Téma dle potřeby - ještě upřesním
  11. st 18.6. , 18:00 - Shrnutí úspěšné strategie podnikání + konzultace

případné změny

Aktuální informace najdeš na této prodejní stránce a mohou se lehce lišit oproti informacím na stránce Úřadu práce. Obsah stránky na ÚP jsem doplňovala na podzim 2024 a není možné cokoliv měnit a aktualizovat, proto sleduj tuto stránku. Aktuální seznam lektorů, přednášek a časů najdeš zde.

UPOZORNĚNÍ: Termíny (nebo i lektoři samotní) se mohou měnit v důsledku neočekávaných situací (nemoc atd.). I když se budeme snažit termíny dodržet, prosím počítejte s možností změny času nebo přesunu přednášky v případě nemoci či jiné vážné okolnosti. O všech změnách vás budu vždy včas informovat emailem.

 

Od koho se budeš učit?

PŘEDSTAVENÍ LEKTORŮ Z KURZU

Lenka Stehnová

Autorka Miluji focení
Lenka Stehnová je renomovanou autorkou značky Miluji focení, správkyní stejnojmenné komunity na Facebooku, a lektorkou specializující se na oblasti focení a editací. Díky svým kurzům, podcastu, blogu, YouTube, metalům a dalším vzdělávacím aktivitám pomohla již desítkám tisíc fotografů zdokonalit své dovednosti a dosáhnout profesionálního růstu.

Klára Mouchová

Expert na sociální sítě a META reklamy
Klára je specialistka na sociální sítě a META reklamy - právě ty vás bude učit v kurzu. Školí (mimo jiné) pro #Holkyzmarketingu a marketingu na sociálních sítích ji živí už přes 10 let. Prošla agenturami a spoluprácemi s nadnárodními korporáty, startupy, státní sférou, neziskovkami i malými firmami a podnikateli. Od roku 2017 proškolila několik tisíc lidí a pracovala pro pár set značek.

Lucie Dědková

Byznys mentor a marketingový stratég.
Pomáhá jednotlivcům najít, co jim v marketingu bude fungovat a učí je díky tomu skvěle vydělávat. Firmám zase nastaví marketingovou strategii, najde příležitosti k navýšení zisků a udělá SEO. S Lucií se zaměříme na SEO, díky kterému vás zákazníci snadno najdou a stanou se z nich věrní klienti. Její praktické rady a přístupy promění váš byznys v dobře fungující celek.

Honza Martinec

Profesionální fotograf
Honza je primárně svatební fotograf, pro kterého je prioritou zachycení atmosféry. Během 11 let sice snědl nespočet svatebních dortů, ale pořád je pro něj nejdůležitější zachytit vzpomínky. Honza má prý tu nejlepší práci na světě, protože díky ní zažívá a zachycuje ty nejkrásnější okamžiky štěstí, lásky a často i ryzího bláznovství.

Michaela Bednarovská

Expertka na IG a reels pro podnikání
Učí své klienty, jak mít úspěšný profil na Instagramu a efektivně prodávat na sociálních sítích. Jako máma dvou malých dětí ví, jak důležité je efektivně zacházet s časem. Zaměřuje se na hodnotný obsah a jednoduché strategie, které pomáhají podnikatelům i nadšencům zlepšit propagaci jejich značky bez zbytečných komplikací.

Michala Rusaňuková

Fotografka a lektorka
Míša je talentovaná fotografka, lektorka a koučka, která spojuje svou vášeň pro fotografii s hlubokým porozuměním lidské psychiky. Kromě vytváření fascinujících fotografií pořádá unikátní psychologicko-fotografické workshopy, které inspirují a motivují. Jako charismatická řečnice má za sebou řadu školení a přednášek pro fotografy pod záštitou známých značek po celé České republice i na mezinárodních foto workshopech.

Radka Bezdědová

Profesionální fotografka
Radka je profesionální fotografka, která má na svém kontě přes 600 nafocených těhotenských portrétů. Její fotografie se vyznačují mistrovským zpracováním a klienti za ní přijíždějí z celé republiky. Neustále se vzdělává u předních profesionálů z celého světa, včetně marketingu, a získané znalosti úspěšně aplikuje ve svém podnikání. Považuje se za jednu z nejdražších fotografek v Žilině a právě téma cenotvorby je její specializací.

Lucie Schweinerová

Byznys koučka a mentorka
Lucie pomáhá sólopodnikatelkám budovat autentické osobní značky a rozvíjet jejich podnikání. Nabízí byznys koučink, mentoring a online program LUCIES online pro ženy, které chtějí posunout své podnikání dál. Dlouhé roky se věnovala profesionálně focení, nafotila stovky žen a napsala knihu Ženám, které fotí ženy, která inspirovala mnoho fotografek. Zároveň učí, jak vytvořit funkční a reprezentativní webové stránky, které přitahují správné klienty.

Hana Brádková

Fotografka
Hanka je talentovaná rodinná fotografka, která zachycuje autentické momenty, krásné světlo a rodinné příběhy. V marketingovém kurzu se zaměří na podstatné téma, co je cílový zákazník, proč je tento koncept důležitý a jak jej využít v podnikání.

Dana Hanousková

Expertka na e-mail marketing a automatizace
Dana je specialistka na e-mail marketing a byznys strategie. Pomáhá podnikatelům budovat databázi kontaktů, nastavovat strategické e-mailové kampaně a využívat automatizace tak, aby jejich komunikace s klienty byla efektivní a zisková.

nejčastější dotazy

Klikni tady a přečti si článek na blogu, kde najdeš i odpovědi na nejčastější otázky >>

kurz marketingu pro fotografy - úřad práce, jsem v kurzu

pokud je ještě místo, tak rozhodně neváhej!

Získej jedinečné znalosti na poli marketingu a začni získávat platící klienty.